Velkoobchodní prodej i zásilková služba jsou vítány.
Jak mohu sledovat svou zásilku?
Svou zásilku můžete sledovat na následujících webových stránkách pomocí svého sledovacího čísla: 17track.net/en (Kopírovat do prohlížeče pro otevření).
Co mohu dělat, když končí doba ochrany nákupu?
Pokud vám končí doba ochrany nákupu, kontaktujte nás a my vám ji pomůžeme prodloužit. Vaše peníze tak nepůjdou na můj účet.
Platí se nějaká celní daň?
Obvykle deklarujeme minimální hodnotu, abychom se vyhnuli celní dani. Ale vzhledem k různým politikám v různých zemích může existovat celní daň, kterou by měl zaplatit kupující. Proto můžete při objednávce zanechat zprávu o tom, jakou hodnotu chcete deklarovat.
ZPĚTNÁ VAZBA:
Pokud jste s našimi výrobky a službami spokojeni, zanechte prosím kladné hodnocení a 5 hvězdiček. Jsme také rádi, pokud můžete sdílet naše položky na SNS a facebooku, dejte nám svůj screenshot , budete mít šanci získat také kupon na 10 dolarů.
Pokud nejste spokojeni s našimi produkty, pls kontaktujte nás dříve, než zanecháte negativní feedback.we zaručit, že budeme 100% slove jakýkoli problém pro vás a abyste byli spokojeni.
SLUŽBY:
1. Staráme se o naše vážené zákazníky a vždy se vám budeme snažit pomoci, doufáme, že s vámi navážeme dlouhodobý obchod.
2.Než zanecháte negativní zpětnou vazbu nebo otevřete a spor na webu, kontaktujte nás prosím prostřednictvím TRADEMANGGER.
Dejte nám prosím příležitost vyřešit případný problém.
nejlepší přání pro vás a vaši rodinu ❤.