Velká soutěž
  • Stav objednávky
  • Dodací doba
  • Reklamace / Vrácení zboží
  • Zákaznický účet, vytvoření objednávky
  • Způsoby platby
  • Doručování zásilek
  • Prodejní doklad
  • Poštovné
  • Zboží - specifikace
  • Odběr emailového zpravodaje
    • V jakém stavu je má objednávka, kdy přijde zboží
    • V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:

      Stav objednávky



    • Jak stornovat nebo změnit objednávku?
    • V případě, že chcete zrušit nebo pozměnit Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servisem, a to buď prostřednictvím tel. linky po-pá mezi 9-20 hod. na tel. +420 374 445 974, nebo prostřednictvím tiketu, spolu s číslem objednávky a my ji zrušíme, případně upravíme. Expedované objednávky zrušit nelze.

    • Doba dodání uplynula a zboží nedorazilo, jak postupovat?
    • Nejprve si prosím ověřte, že obvyklá dodací lhůta 10-40 dní (u skladovek do ČR 2 dny, do SR 3 dny) uplynula ode dne odeslání zboží dodavatelem, nikoli ode dne vytvoření objednávky. O dni odeslání zboží Vás informujeme vždy emailem. Email obsahuje také informaci ohledně odhadovaného data doručení. Vzhledem k tomu, že zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, může být doručeno postupně ve více zásilkách. A každá zásilka tedy může a v praxi mívá rozdílné datum odeslání. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí. Pokud doba dodání uplynula a zásilka Vám nedorazila a není ani na poště, zadejte reklamaci dodání podle návodu ZDE, zašleme Vám zboží znovu nebo vrátíme peníze podle Vaší volby.

    • Jak dlouho trvá dodání?
    • Dodací lhůta činí obvykle 10-40 dnů od data odeslání, nikoliv ode dne vytvoření objednávky. Dodací lhůta je dlouhá, neboť je zboží odesíláno přímo od zahraničních dodavatelů Vám, našim zákazníkům. To se nevztahuje na zboží s označením "Skladovka" a "Výprodej", u nichž dodací lhůta činí 2 dny (3 dny na Slovensko) od data odeslání. O datu odeslání Vás vždy informujeme emailem. Pokud si v jedné objednávce objednáte skladovku a zboží od zahraničního dodavatele, každá položka Vám dorazí zvlášť v dodací lhůtě odpovídající dané položce. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními dodavateli. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách.

    • Kdy dorazí objednávka?
    • Skladovky doručujeme do 2 dnů po ČR a do 3 dnů po SR od odeslání, ostatní sortiment doručují zahraniční dodavatelé obvykle ve lhůtě 10-40 dnů od odeslání. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. Pokud jste si objednal/a zboží od zahraničního dodavatele a zásilka nedorazila do 10-40 dnů od emailem avizovaného odeslání, doporučujeme se zastavit na pobočce Vaší pošty, aby se zásilka nevrátila odesílateli z důvodu nevyzvednutí. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta.

    • Lze platit složenkou?
    • Složenkou mohou platit zákazníci z ČR i SK. Při platbě složenkou z ČR plaťte složenkou typu A. Jako majitele účtu uveďte: Ateli, s.r.o. Habrmannovo nám. 794/5 Plzeň, 312 00 Číslo bankovního účtu je 2900295296 Kód banky 2010. Jako Variabilní Symbol uvádějte vždy číslo objednávky, pokud ho neuvedete, nebude možné platbu s objednávkou spárovat. Pokud je vyžadován název banky, uveďte: FIO banka, a.s.

    • Nechodí mi od Vás žádné emaily o stavu objednávky
    • Pokud Vám od nás nechodí žádné emaily o průběhu vyřízení objednávky, zkontrolujte si nejprve, zda nemáte plnou schránku. Pokud je místo ve schránce v pořádku, zkontrolujte prosím hromadnou či nevyžádanou poštu. Poté si v zákaznickém účtu zkontrolujte, zda jste správně zadali emailovou adresu ZDE. Pokud je oboje v pořádku nebo se Vám do zákaznického účtu nejde přihlásit, kontaktujte nás prostřednictvím zákaznického servisu. Průběh vyřízení objednávky můžete po přihlášení sledovat také ZDE

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Když je zboží skladem, kdy jej obdržím?
    • Do košíku lze vložit a objednat jen zboží, které je fyzicky skladem u nás (skladovky) nebo u dodavatele. Skladovky doručujeme do 2 dnů (3 dnů na Slovensko) od odeslání, ostatní sortiment doručují zahraniční dodavatelé v obvyklé lhůtě 10-40 dnů od odeslání. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. Pokud jste si objednal/a zboží od zahraničního dodavatele a zásilka nedorazila do 10-40 dnů od emailem avizovaného odeslání, doporučujeme se zastavit na pobočce Vaší pošty, aby se zásilka nevrátila odesílateli z důvodu nevyzvednutí. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Jak reklamovat, vrátit nebo vyměnit zboží?
    • Reklamovat zboží u nás je opravdu jednoduché. Reklamaci si zadejte ve svém účtu ZDE. V reklamačním formuláři si vyberete konkrétní objednávku, klikněte na ukázat a u produktu, který chcete reklamovat, klikněte na Reklamace. Dále vyberte počet kusů a postupujte podle pokynů. Dále si zvolíte, jakým způsobem chcete reklamaci řešit, zda výměnou produktu (pokud je stále skladem), či preferujete vrácení peněz. Pokud byste si s čímkoliv nevěděl/a rady, kontaktujte náš zákaznický servis, s reklamací Vám pomůžeme.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Nemohu se přihlásit, zapomněl(a) jsem heslo
    • Pokud se nemůžete přihlásit do svého účtu, přejděte na tento odkaz ZDE a vyplňte svou emailovou adresu. Na email Vám přijde unikátní odkaz, po jeho prokliknutí si zadáte heslo nové. Pokud Vám žádný email nepřijde, je možné, že máte např. plnou schránku, nebo u nás s tímto emailem registrováni vůbec nejste. To si ověříte jednoduše, když si zkusíte vytvořit účet ZDE. Pokud Vám půjde zadat Vaše emailová adresa, tak u nás dosud registrována nebyla.

    • Jak udělat novou objednávku?
    • Pokud jste u nás již nakupovali, přihlašte se do svého účtu, vložte si zboží do košíku, přejděte k pokladně a postupujte podle jednotlivých kroků. Pokud se jedná o Váš první nákup, vložte zboží do košíku, klikněte na tlačítko Pokračovat a zadejte svůj e-mail. Po vyplnění e-mailu klikněte opět na tlačítko Pokračovat a vyplňte svou adresu, vymyslete si a vyplňte heslo od zákaznického účtu, ve kterém budete moci sledovat průběh vyřízení objednávky. Poté se tlačítkem pokračovat postupně proklikejte na Souhrn objednávky. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko Pokračovat. Nyní objednávku uhraďte podle platebních údajů, které se Vám zobrazí. Veškeré údaje o objednávce Vám taktéž zašleme emailem.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Jak mohu platit? Lze platit dobírkou?
    • Platit lze on-line kartou, bankovním převodem, vkladem peněz do FIO banky nebo poštovní poukázkou typu A. Platební pokyny se Vám zobrazí po dokončení objednávky, jsou zaslány na Váš email a lze je také najít v sekci Můj účet -> Moje objednávky. Platba dobírkou je možná pouze u produktů z kategorie Skladovky ZDE. Dobírka u ostatních produktů není možná z podstaty fungování nákupní galerie, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními dodavateli, od kterých je zboží zasíláno přímo Vám, našim zákazníkům. Jedna objednávka tedy může být expedována hned z několika skladů a u zahraničních zásilek není služba dobírky jednoduše vůbec dostupná. Pokud se bojíte platit předem, můžete si nás proklepnout na Heurece: ZDE nebo mrknout do sekce Skladovky a objednat si Skladovku na dobírku.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Přišla pouze část objednávky, co s tím?
    • Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Pokud Vám tedy dorazila zatím jen část zboží, bez obav vyčkejte doručení zbylé části objednávky. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta. Průběh odeslání jednotlivých položek s odhadovaným datem doručení ze své objednávky můžete po přihlášení sledovat ZDE

    • Proč není možný osobní odběr zboží?
    • Osobní odběr zboží není možný z podstaty fungování nákupní galerie, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními dodavateli, od kterých je zboží zasíláno přímo z jejich skladů k Vám, našim zákazníkům. Tím dosahujeme tak nízkých cen a poštovného zdarma. Osobně však nelze vyzvednout ani skladovky, které máme skladem v plzeňském skladu, nedisponujeme totiž výdejní kapacitou - prostorovou ani personální, neboť se snažíme snižovat náklady, abychom Vám mohli nabízet naše produkty za výhodné ceny.

    • Celní řízení
    • Byla-li zásilka od nás zadržena poštou k celnímu projednání, pomůžeme Vám situaci vyřešit k Vaší spokojenosti, neboť tato je pro nás na prvním místě. Podrobné pokyny naleznete ZDE. Zboží pomocí našeho návodu zvládnete rychle proclít a vzniklé náklady Vám budeme kompenzovat. Bylo-li zboží zabaveno, vrátíme Vám peníze za objednávku.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Kde naleznu prodejní doklad, záruční list?
    • Záruční list nevystavujeme, není totiž třeba, k reklamaci Vám u nás stačí jen číslo objednávky. Prodejní doklad si můžete stáhnout v sekci Můj účet -> Moje objednávky ZDE. Vyberete si konkrétní objednávku kliknutím na → Zobrazit objednávku, a dále kliknutím na odkaz → Příjmové doklady, si do svého zařízení stáhnete PDF fakturu. Pokud jste si v dané objednávce objednal/a zboží od více dodavatelů, stáhne se Vám daný počet dokladů. Prodejní doklad na Skladovky vystavuje společnost ATELI Goods, s.r.o. Prodejní doklady na zboží od zahraničních dodavatelů jsou vystaveny těmito dodavateli a splňují všechny náležitosti pro zaúčtování jako zahraničního účetního dokladu, nejedná se o daňový doklad ve smyslu zákona o DPH.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Je poštovné opravdu ZDARMA?
    • Ano, poštovné bylo, je a vždy bude na veškerý náš sortiment ZDARMA.

    • Zasíláte zboží i na Slovensko?
    • Ano, veškeré zboží je zasíláno i na Slovensko, rovněž s poštovným zdarma. Doba dodání skladovek činí 3 dny na rozdíl od 2 po ČR.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Chybí Vám u zboží informace?
    • U každého produktu se můžete prokliknout na → Diskuze k produktu, kde může být tato otázka již zodpovězena, nebo můžete svůj dotaz k produktu přímo vložit. Po zpracování Vašeho dotazu Vás budeme s odpovědí kontaktovat na email, případně bude informace k produktu doplněna. Pokud Vám nějaká informace u produktu není jasná, taktéž vložte komentář do Diskuze k produktu, či kontaktujte náš zákaznický servis.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Jak snížím četnost či zruším odběr newsletterů a jak ho znovu obnovím?
    • Pokud si přejete snížit četnost zasílání našich newsletterů na 1 týdně nebo odběr úplně zrušit, klikněte vespod libovolného newsletteru na příslušné odhlašovací tlačítko uvozené textem „Pro zrušení zasílání novinek z nákupní galerie PoštovnéZDARMA.cz klikněte ZDE“. Pokud si vyberete zasílat newsletter jednou týdně, budeme Vám posílat pouze ty nejoblíbenější nabídky mezi našimi zákazníky. Pokud si odběr úplně zrušíte a budete ho chtít obnovit, můžete tak učinit ve svém účtu ZDE.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku

Je nám líto, ale takovou otázku v databázi nemáme. Zkuste otázku formulovat jinak nebo ji vyhledat níže. Pokud ji nenajdete, kontaktuje nás prostřednictvím zákaznického servisu.

Nenašli jste svou otázku? Napište nám.

  • Přiložit soubor
  • Prohlašuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami zpracování osobních údajů a chci odeslat dotaz na helpdesk

* Povinná pole

 
Důležité informace
 

Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-20 hod  na tel. +420 374 445 974

Linka je zpoplatněna běžným tarifem volajícího, zpoplatněna je vzhledem k charakteru ústředny i doba čekání. 
Kontaktováním zákaznického servisu souhlasíte s využitím poskytnutých údajů k marketingovým účelům provozovatele nákupní galerie PoštovnéZDARMA.cz, společnosti Ateli, s.r.o.