Velká soutěž

SLEVA 10% v košíku při nákupu nad 500 Kč a 20% při nákupu nad 1500 Kč

  • Stav objednávky
  • Dodací doba
  • Reklamace / Vrácení zboží
  • Zákaznický účet, vytvoření objednávky
  • Způsoby platby
  • Věrnostní body
  • Doručování zásilek
  • Prodejní doklad
  • Poštovné
  • Zboží - specifikace
  • Odběr emailového zpravodaje
    • V jakém stavu je má objednávka, kdy přijde zboží
    • V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:



      Stav objednávky

      Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech



    • Jak stornovat nebo změnit objednávku?
    • V případě, že chcete zrušit nebo pozměnit Vaši objednávku, kontaktujte prosím zákaznický servis, a to buď prostřednictvím tel. linky po-pá mezi 9-20 hod. na tel. +420 371 140 216, nebo prostřednictvím tiketu, spolu s číslem objednávky. Expedované objednávky zrušit nelze.

    • Doba dodání uplynula a zboží nedorazilo, jak postupovat?
    • Nejprve si prosím ověřte, že obvyklá dodací lhůta 20-45 dní (u skladovek do ČR 2 dny, do SR 3 dny) uplynula ode dne odeslání zboží zahraničním prodejcem, nikoli ode dne vytvoření objednávky. O dni odeslání zboží Vás informujeme vždy emailem. Email obsahuje také informaci ohledně odhadovaného data doručení.
      Vzhledem k tomu, že zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, může být doručeno postupně ve více zásilkách. A každá zásilka tedy může a v praxi mívá rozdílné datum odeslání. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí. Pokud doba dodání uplynula a zásilka Vám nedorazila a není ani na poště, zadejte reklamaci dodání podle návodu ZDE, zašleme Vám zboží znovu nebo vrátíme peníze podle Vaší volby.

      V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:

      Stav objednávky

      Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech



    • Jak dlouho trvá dodání?
    • Dodací lhůta činí obvykle 20-45 dnů od data odeslání, nikoliv ode dne vytvoření objednávky. Dodací lhůta je dlouhá, neboť je zboží odesíláno přímo od zahraničních prodejců na Vaši adresu. To se nevztahuje na zboží s označením "Skladovka" a "Výprodej", u nichž dodací lhůta činí 2 dny (3 dny na Slovensko) od data odeslání. O datu odeslání Vás vždy informujeme emailem. Pokud si v jedné objednávce objednáte skladovku a zboží od zahraničního prodejce, každá položka Vám dorazí zvlášť v dodací lhůtě odpovídající dané položce. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními prodejci. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách.

    • Kdy dorazí objednávka?
    • Skladovky doručujeme do 2 dnů po ČR a do 3 dnů po SR od odeslání, ostatní sortiment doručují zahraniční prodejci obvykle ve lhůtě 20-45 dnů od odeslání. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. Pokud jste si objednal/a zboží od zahraničního dodavatele a zásilka nedorazila do 20-45 dnů od emailem avizovaného odeslání, doporučujeme se zastavit na pobočce Vaší pošty, aby se zásilka nevrátila odesílateli z důvodu nevyzvednutí. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta.

    • Nechodí mi od Vás žádné emaily o stavu objednávky
    • Pokud Vám od nás nechodí žádné emaily o průběhu vyřízení objednávky, zkontrolujte si nejprve, zda nemáte plnou schránku. Pokud je místo ve schránce v pořádku, zkontrolujte prosím hromadnou či nevyžádanou poštu. Poté si v zákaznickém účtu zkontrolujte, zda jste správně zadali emailovou adresu ZDE. Pokud je oboje v pořádku nebo se Vám do zákaznického účtu nejde přihlásit, kontaktujte nás prostřednictvím zákaznického servisu. Průběh vyřízení objednávky můžete po přihlášení sledovat také ZDE nebo také kliknutím na tlačítko "Sledovat objednávku" v našich emailech.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Dostupnost produktů
    • děkujeme za Váš dotaz ohledně dodací doby produktů.

      Pokud je u produktu informace Dostupné u dodavatele, dodací lhůta je obvykle 20-45 dnů ode dne odeslání.
      Pokud je u produktu informace Skladem, dodací lhůta je 2 dny.
      Prosím řiďte se údaji, které jsou u produktů uvedeny.

      V případě dotazů ke konkrétnímu produktu, nám prosím zašlete jeho kód, který naleznete pod názvem produktu.

    • Když je zboží skladem, kdy jej obdržím?
    • Do košíku lze vložit a objednat jen zboží, které je fyzicky skladem u nás (skladovky) nebo u dodavatele. Skladovky doručujeme do 2 dnů (3 dnů na Slovensko) od odeslání, ostatní sortiment doručují zahraniční prodejci v obvyklé lhůtě 20-45 dnů od odeslání. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. Pokud jste si objednal/a zboží od zahraničního prodejce a zásilka nedorazila do 20-45 dnů od emailem avizovaného odeslání, doporučujeme se zastavit na pobočce Vaší pošty, aby se zásilka nevrátila odesílateli z důvodu nevyzvednutí. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Reklamace / Vrácení zboží
    • Pro reklamaci nebo vrácení zboží použijte formulář níže. Dostanete se na stránku Vaší objednávky, kde si reklamaci/vrácení zboží sami vyplníte, včetně preferovaného řešení, tj. například znovuzaslání zboží, vrácení peněz atd.

      Vaše reklamace

      Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech



    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Nemohu se přihlásit, zapomněl(a) jsem heslo
    • Pokud se nemůžete přihlásit do svého účtu, přejděte na tento odkaz ZDE a vyplňte svou emailovou adresu.

      Na email Vám přijde unikátní odkaz, po jeho prokliknutí si zadáte heslo nové.

      Pokud Vám žádný email nepřijde, je možné, že máte např. plnou schránku, nebo u nás s tímto emailem registrováni vůbec nejste. To si ověříte jednoduše, když si zkusíte vytvořit účet ZDE. Pokud Vám půjde zadat Vaše emailová adresa, tak u nás dosud registrována nebyla.

    • Jak udělat novou objednávku?
    • Pokud jste u nás již nakupovali, přihlašte se do svého účtu, vložte si zboží do košíku, přejděte k pokladně a postupujte podle jednotlivých kroků. Pokud se jedná o Váš první nákup, vložte zboží do košíku, klikněte na tlačítko Pokračovat a zadejte svůj e-mail. Po vyplnění e-mailu klikněte opět na tlačítko Pokračovat a vyplňte svou adresu, vymyslete si a vyplňte heslo od zákaznického účtu, ve kterém budete moci sledovat průběh vyřízení objednávky. Poté se tlačítkem pokračovat postupně proklikejte na Souhrn objednávky. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko Pokračovat. Nyní objednávku uhraďte podle platebních údajů, které se Vám zobrazí. Veškeré údaje o objednávce Vám taktéž zašleme emailem.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Jak mohu platit? Lze platit dobírkou?
    • Platit lze on-line kartou, bankovním převodem, vkladem peněz do FIO banky nebo poštovní poukázkou typu A. Platební pokyny se Vám zobrazí po dokončení objednávky, jsou zaslány na Váš email a lze je také najít v sekci Můj účet -> Moje objednávky. Platba dobírkou je možná pouze u produktů z kategorie Skladovky ZDE. Dobírka u ostatních produktů není možná z podstaty fungování nákupní galerie, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními prodejci, od kterých je zboží zasíláno přímo Vám, našim zákazníkům. Jedna objednávka tedy může být expedována hned z několika skladů a u zahraničních zásilek není služba dobírky jednoduše vůbec dostupná. Pokud se bojíte platit předem, můžete si nás proklepnout na Heurece: ZDE nebo mrknout do sekce Skladovky a objednat si Skladovku na dobírku.

    • Lze platit složenkou?
    • Složenkou mohou platit zákazníci z ČR i SK. Při platbě složenkou z ČR plaťte složenkou typu A.

      Jako majitele účtu uveďte:
      Ateli, s.r.o.
      Moravská 854/2
      312 00 Plzeň-Doubravka
      Číslo bankovního účtu je 2900295296
      Kód banky 2010.
      Jako Variabilní Symbol uvádějte vždy číslo objednávky, pokud ho neuvedete, nebude možné platbu s objednávkou spárovat. Pokud je vyžadován název banky, uveďte: FIO banka, a.s.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Jak funguje věrnostní systém?
    • Omlouváme se, ale uplatňování kreditů není z technických důvodů možné. Na opravě již pracujeme.
      Po zaplacení se na Váš účet připíšou kredity v hodnotě 10% z ceny nákupu, které lze poté uplatnit při další objednávce, a to ve výši 10% ceny nové objednávky.
      Kredity mají dobu expirace, která je nyní pozastavena, takže se nemusíte bát, že vyprší, uplatnit je můžete až po spuštění věrnostního systému.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Dostupnost produktů
    • děkujeme za Váš dotaz ohledně dodací doby produktů.

      Pokud je u produktu informace Dostupné u dodavatele, dodací lhůta je obvykle 20-45 dnů ode dne odeslání.
      Pokud je u produktu informace Skladem, dodací lhůta je 2 dny.
      Prosím řiďte se údaji, které jsou u produktů uvedeny.

      V případě dotazů ke konkrétnímu produktu, nám prosím zašlete jeho kód, který naleznete pod názvem produktu.

    • Bezpečnost zásilek
    • Vážení zákazníci,

      asi jste již zaznamenali, že se na světě objevil koronavirus, který je v současné době velkým problémem. Z důvodu šíření této nakažlivé nemoci bylo na celém světě přikročeno k mnoha bezpečnostním opatřením, která možná pocítíte i vy.
      “Je možné nakazit se koronavirem, pokud si nechám poslat zboží zásilkou z čínských obchodů? V tomto případě se není čeho obávat.” Virtuální galerie poštovnézdarma.cz sleduje informace ministerstva zdravotnictví, Světové poštovní unie a doporučení Světové zdravotnické organizace a dělá vše proto, aby Váš nákup byl bezpečný, pohodlný a bez starostí. (více informací ZDE)

      V souvislosti s bezpečnostními opatřeními v oblasti zejména letecké přepravy a mimořádných opatření při kontrolách zboží je možné, že doručení právě Vaší objednané zásilky bude mít zpoždění. S touto situací se v současné době potýká většina obchodníků z postižených oblastí touto nemocí.

      Máte dotazy k Vaší objednávce, nebo Vám nebyla doručena včas? Kontaktujte nás, jsme připraveni zodpovědět Vaše otázky a vyřešit vzniklou situaci. Do chvíle, než za Vaší objednávku vzniknou náklady nebo po odeslání prodejcem k Vám, máte možnost ji zrušit. Zrušit, nebo zjistit stav objednávky můžete prostřednictvím našeho zákaznického servisu.

      V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:

      Stav objednávky

      Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech



    • Přišla pouze část objednávky, co s tím?
    • Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Pokud Vám tedy dorazila zatím jen část zboží, bez obav vyčkejte doručení zbylé části objednávky. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta. Průběh odeslání jednotlivých položek s odhadovaným datem doručení ze své objednávky nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:

      Stav objednávky

      Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech



    • Proč není možný osobní odběr zboží?
    • Osobní odběr zboží není možný z podstaty fungování nákupní galerie, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními prodejci, od kterých je zboží zasíláno přímo z jejich skladů k Vám, našim zákazníkům. Tím dosahujeme tak nízkých cen a poštovného zdarma. Osobně však nelze vyzvednout ani skladovky, které máme skladem v plzeňském skladu, nedisponujeme totiž výdejní kapacitou - prostorovou ani personální, neboť se snažíme snižovat náklady, abychom Vám mohli nabízet naše produkty za výhodné ceny.

    • Celní řízení a DPH od 1.7.2021
    • Od 1. 7. 2021 dochází z celního a daňového hlediska u zásilek zasílaných ze třetích zemí zákazníkům v Evropské unii k několika změnám. Nově u všech zásilek s hodnotou do 150 EUR pravidla vyžadují, aby bylo podáno elektronické celní prohlášení a zaplaceno DPH, pokud byla státem přijata příslušná legislativa. V rámci Politiky garance spokojenosti nakupujích upravujeme naše procesy tak, aby se i přes tuto změnu nesnížilo Vaše pohodlí při nákupu. V některých případech však bude přesto vyžadována Vaše součinnost. V případě, že budete přepravní společností (obvykle Českou poštou) požádáni, abyste doplnili údaje o zásilce, prosím učiňte tak, že doložíte fakturu od prodávajícího, kterou naleznete ve svém účtu. Dále je naprosto nezbytné, abyste prostřednictvím České pošty sdělili IOSS daňové evidenční číslo naší platformy celnímu úřadu. Daňové evidenční číslo je: IM2030000017 a značí, že DPH za danou zásilku je hrazeno prostřednictvím naší platformy. Upozorňujeme, že pokud k vyplnění údajů nedojde, je možné, že zásilka nebude doručena vůbec nebo Vám bude doměřeno duplicitní DPH. Dále upozorňujeme, že s celním projednáním mohou vzniknout výdaje, i pokud dodáte vše řádně vč. našeho IOSS čísla. V takovém přípdadě se prosím obraťte na náš zákaznický servis. Podrobné informace naleznete ZDE.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Kde naleznu prodejní doklad, záruční list?
    • Prodejní doklad/y si můžete stáhnout na kartě objednávky, použijte k tomu formulář níže.

      Pokud je Vaše objednávka složená z produktů od více prodávajících, stáhnou se Vám všechny doklady.

      Prodejní doklady na zboží od mimounijních prodejců splňují všechny náležitosti pro zaúčtování jako zahraničního účetního dokladu, nejedná se však o daňový doklad ve smyslu zákona o DPH.

      Záruční list k produktům prodávající automaticky nejsou povinni vystavovat, není totiž třeba, k reklamaci Vám stačí jen číslo objednávky.

      Stav objednávky

      Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech



    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Je poštovné opravdu ZDARMA?
    • Ano, poštovné bylo, je a vždy bude na veškeré produkty inzerované v naší nákupní galerii ZDARMA.

    • Zasíláte zboží i na Slovensko?
    • Ano, veškeré zboží je zasíláno i na Slovensko, rovněž s poštovným zdarma. Doby dodání do ČR a SR se u jednotlivých prodávajícíh mohou lišit. Pro platné informatce si proto přepněte vždy web do svého jazyka.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Chybí Vám u zboží informace?
    • U každého produktu se můžete prokliknout na → Diskuze k produktu, kde může být tato otázka již zodpovězena, nebo můžete svůj dotaz k produktu přímo vložit. Po zpracování Vašeho dotazu Vás budeme s odpovědí kontaktovat na email, případně bude informace k produktu doplněna.

      Pokud Vám nějaká informace u produktu není jasná, taktéž vložte komentář do Diskuze k produktu, či kontaktujte náš zákaznický servis.

    • ID
    • napište nám prosím kód produktu, který naleznete pod názvem produktu, vedle informace o dostupnosti produktu. Informaci Vám poté rádi zjistíme.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Jak snížím četnost či zruším odběr newsletterů a jak ho znovu obnovím?
    • Pro změnu četnosti nebo zrušení odběru newsletterů buď klikněte vespod libovolného newsletteru na příslušné odhlašovací tlačítko uvozené textem „Pro zrušení zasílání novinek z naší nákupní galerie do formuláře níže vyplňte svou emailovou adresu a postupujte podle pokynů, které vám dorazí do emailu. Pokud si odběr úplně zrušíte a budete ho chtít obnovit, můžete tak učinit po přihlášení ve svém zákaznickém účtu v položce menu "ODBĚRY ZPRAVODAJE" nebo v hlavičce webu.

      Zrušit odebírání zpravodaje

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku

Je nám líto, ale takovou otázku v databázi nemáme. Zkuste otázku formulovat jinak nebo ji vyhledat níže. Pokud ji nenajdete, kontaktuje nás prostřednictvím zákaznického servisu.

Nenašli jste svou otázku? Napište nám.



  • Přiložit soubor
  • Prohlašuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami zpracování osobních údajů a chci odeslat dotaz na helpdesk

* Povinná pole

Důležité informace
Pokud máte dotaz, kontaktujte nás prosím prostřednictvím zákaznického servisu na čísle +420 371 140 216. Dostupné po-pá mezi 10-15 h .
Linka je zpoplatněna běžným tarifem volajícího, zpoplatněna je vzhledem k charakteru ústředny i doba čekání. 
Kontaktováním zákaznického servisu souhlasíte s využitím poskytnutých údajů k marketingovým účelům provozovatele nákupní galerie PoštovnéZDARMA.cz, společnosti Ateli, s.r.o.
V případě neobdržení odpovědi do 5 pracovních dnů z info@ateli.cz, nebo pokud odpověď opakovaně nevyřešila Váš dotaz, kontaktujte prosím našeho ombudsmana s číslem objednávky nebo číslem tiketu na ombudsman@ateli.cz.