Kladete si otázku, jak vlastně funguje PoštovnéZDARMA.cz?

1. Jak to že je poštovné ZDARMA?

 1.1 U drahého sortimentu není problém cenu za poštovné do ceny zboží započítat tak, aby to zákazník nepoznal. My ale nabízíme položky do tisícikoruny a téměř vždy pod pětset korun. Jak je to tedy možné? 

 1.2 Zasíláme zboží přímo od prvotních distributorů. V dnešní době snad už není veřejným tajemstvím, že veškerá spotřební elektronika a jiná droboť pochází z Číny nebo Taiwanu. Takže jsme se rozhodli, že nejvýhodněji vyjde zasílat zboží koncovým zákazníkům přímo z destinací jejich výroby. 

 1.3 Velká část ceny tedy zůstane ušetřena nákladů dovozců a velkoobchodníků. Cenu námi nabízeného zboží se snažíme vždy držet na úrovni konkurence a nejlépe ještě vždy o trochu níže.

 1.4 Cenu poštovného jsme dokázali minimalizovat díky velkému počtu zásilek, které dodavatelé zasílájí našim zákazníkům. Důležitou zásadou v obchodním modelu nákupní galerie PoštovnéZDARMA.cz, kterou se beze zbytku řídíme, je to, že nepřičítáme cenu poštovného ke zboží, ale odečítáme z naší marže. Na první pohled se to může zdát nerozdílné. Ovšem porovnejte naše ceny s konkurencí a poznáte ten rozdíl.

 1.5 Zásilka se zbožím tedy bude odeslána z Asie. Zákazník kromě delší dodací lhůty(viz sekce Doprava) však nezaznamená jiný rozdíl. Zásilka je standardně doručena Českou poštou, popř. uložena k vyzvednutí. 

2. Jak je to s reklamací?

 2.1 Uvědomujeme si, že zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do Asie vyjde běžného spotřebitele nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá.

 2.2 Proto jsme se rozhodli zprostředkovat i vyřizování reklamací. Zákazník zahájí reklamaci vytvořením reklamačního tiketu. Poté od nás obdrží adresu, samozřejmě v ČR, kam zboží zašle a zbytek už vyřídíme, jako při nákupu v běžném e-shopu. Pro urychlení reklamačního řízení ve většině případů necháme dodavatele zaslat rovnou zboží nové.

 2.3 Co když se např. ztratí zásilka při přepravě? V takovém případě bereme na sebe veškerou odpovědnost a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.

3. Jak může zákazník za zboží platit?

 3.1 Jak již z principu fungování nákupní galerie PoštovnéZDARMA.cz vyplývá, objednávku je možné platit převodem na účet či poštovní poukázkou typu A.

 3.2 Platba dobírkou z podstaty zaslání zboží z Asie možná není.

4. SKLADOVKY z ČR do 3 dnů

 4.1 Vyslyšeli jsme požadavky našich mnohých zákazníků na rychlejší doručení zboží a nejoblíbenější produkty pro Vás naskladňujeme na náš plzeňský sklad. Doba doručení Skladovek jsou 3 dny od odeslání na adresu v Čechách a 4 dny na adresu na Slovensku.

Máte-li jakékoliv jiné dotazy nebo připomínky ohledně toho jak funguje proces objednávky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím zákaznického servisu.

Prosíme o strpení...