Velká soutěž

SLEVA 10% v košíku při nákupu nad 500 Kč a 20% při nákupu nad 1500 Kč

Co dělat, když zboží nedorazilo včas?

Nepřišlo Vám zboží do schránky a uplynulo již více než 25 dní od potvrzení o zaslání zboží(stav Dokončena/Odeslána)?

  1. Zkontrolujte prosím, zda máte v objednávce uvedenou správnou doručovací adresu.

  2. Zkontrolujte prosím, zda máte v domě či bytě označenou schránku na jméno, které jste uvedl/a v objednávce. Balíčky chodí většinou přímo do schránky, pokud nebude schránka nalezena, není komu zásilku doručit a zboží bude vráceno dodavateli.

  3. Pokud máte schránku správně označenou, ale zboží nepřišlo, zajděte se zeptat na svou poštu, zda tam pro Vás nemají dopis nebo balíček ze zahraničí(to je důležité, neboť na některých poštách zásilky ze zahraničí řadí do jiné přihrádky). Pokud Vaše příjmení začíná na písmeno s háčkem nebo čárkou, upozorněte pracovníka pošty, ať hledá zásilku i na jméno bez diakritiky.

  4. Pokud ani na poště zásilku nemají, kontaktujte nás prosím s číslem objednávky prostřednictvím našeho zákaznického servisu

<p><span style="white-space: pre;">&nbsp;</span><strong>&nbsp;1. Zkontrolujte pros&iacute;m, že m&aacute;te v domě či bytě označenou schr&aacute;nku </strong>na jm&eacute;no, kter&eacute; jste uvedl/a v objedn&aacute;vce.<strong> Bal&iacute;čky chod&iacute; vět&scaron;inou př&iacute;mo do schr&aacute;nky</strong>, pokud nebude schr&aacute;nka nalezena, nen&iacute; komu z&aacute;silku doručit a zbož&iacute; bude vr&aacute;ceno dodavateli.</p>