Aplikace pro Android Aplikace pro iPhone

Pohodlný polštář v podobě dřevěného polena - elastická výplň

Pro dodání do 2 dnů od 165,00 Kč Klikněte zde
Zobrazit nástupce produktu
Jste tak unavení, že byste usnuli s hlavou na dřevěném polenu? S tímto vtipným polštářem to nebude zas tak nepříjemná zkušenost, právě naopak! Polštář doporučujeme mýt v ruce, aby nedošlo k jeho poškození.

Dostupnost: Není skladem

ID Produktu: 14810

Kontaktujte nás.

30 dní na vrácení zboží a 2 roky záruka.

Nakupte nad 500,- a získejte dárek ZDARMA

Blog
  • Výprodejový blešák dvakrát týdně? Proč ne! Andrea Kabeláčová | 31.05.2017 Už určitě všichni víte, že blešák probíhá pravidelně ... Už určitě všichni víte, že blešák probíhá pravidelně každý den. ...
  • DEN DĚTÍ: dárky pro vaše rošťáky Jan Kocáb | 25.05.2017 1. červen již klepe na dveře a to neznamená nic jinéh ... 1. červen již klepe na dveře a to neznamená nic jiného než, že ...
  • Jarní inspirace pro muže Daniela Götzová | 05.05.2017   V našem pravidelném módním okénku nezapomínáme ani ...   V našem pravidelném módním okénku nezapomínáme ani na muže. ...
  • Den matek Jan Kocáb | 03.05.2017 Tak je tady květen. Nejenže se jedná o měsíc lásky, v ... Tak je tady květen. Nejenže se jedná o měsíc lásky, všechno kve ...
  • Jarní lookbook Daniela Götzová | 26.03.2017 Jaro je tady a venku se začíná oteplovat. Je na čase ... Jaro je tady a venku se začíná oteplovat. Je na čase pohřbít ve ...
  • Vyhlašujeme výherce naší fotosoutěže! Andrea Kabeláčová | 23.03.2017 Možná jste si všimli, že na našem Facebooku probíhala ... Možná jste si všimli, že na našem Facebooku probíhala velká fot ...
  • Co je Den svatého Patrika a VELKÁ SOUTĚŽ! Jan Kocáb | 03.03.2017 Den svatého Patrika je státním svátkem v Irsku, Sever ... Den svatého Patrika je státním svátkem v Irsku, Severním Irsku, ...
Varianta      Dostupnost Dodání/datum doručení
Cena Množství
Tento produkt nemá žádné dostupné možnosti.

Popis produktu

Detaily

Jste celí zdřevěnělí? Je venku kláda? Potřebujete trošku přiložit v posteli? Vědci z institutu polštářkování dlouho přemýšleli, jak dokonale spojit přírodu a domácí pohodlí, dokud nespíchli tuto naducanou dřevo-připomínající úžasnost.

 

Měkce pod hlavou, tvrdý spánek

Náš kousek dává hlášce spát jako dřevo úplně jiný rozměr. A usnout jako špalek nebylo nikdy jednodušší. S tímto plyšákem možná skutečně budete hluší jako polena, protože neodoláte jeho načechranosti a zaboříte hlavu tak hluboko, že nebudete vnímat svět.

Tip! Obdarujte naším polenem své nejbližší.

Potěšíte tvrdého dřevorubce i princeznu na hrášku!

 

Les v paneláku

Nechce se vám zrovna padat za vlast? Nechte polštářek zdobit váš domov a nahoďte tu nejútulnější atmosféru! Ukažte, že máte rádi přírodu, a vychutnejte si kontrast plyše a dřeva, pohodlí domova a divokosti přírody. Prostě styl, který vám nedá spát.

Polštář poleno

Roste ve dvou variantách

Můžete si vybrat klasický chlupatý polštářek, který jako by skutečnému stromu z kmene vypadl. A jakmile vás v práci nebo v MHD vyprudí nějaký dřevák, mačkací varianta s antistresovou náplní do sebe vsákne všechen vztek.

Polštář poleno

Upozornění!

1. Není vhodné na přikládání do rodinného krbu.

2. Jakmile polštář zapůjčíte psovi, zřejmě jej nedostanete zpět.

3. Věnujete-li tento polštář někomu blízkému, dost možná bude po nocích chrápat, jako když řeže dříví.

4. Pozor na nečekanou návštěvu bobrů, datlů a jiných dřevofilních stvoření.

5. Berete polštář pod stan? Pravděpodobnost záměny s jiným dřívím je v tomto případě opravdu vysoká.

Polštář poleno

Vlastnosti:

  • Materiál: flanel, elastická výplň
  • Barva: jako na obrázku
  • Délka: cca 37 cm
  • Průměr: cca 17 cm
  • Balení obsahuje 1 polštář

Recenze

Pro napsání recenze musíte být přihlášen/a.
Průměrné hodnocení:
4,4
vypočteno ze 16 recenzí
5
69% (11)
4
13% (2)
3
7% (1)
2
13% (2)
1
0% (0)
 

Vyhledat v recenzích

Fitrování recenzí

Karolína
Zhlavec

Tento zhlavec je ohebný a pohodlný, jako dárek k Vánocům ideální, doporučuji. :)

Ohebnost, možnost přizpůsobení tvaru

nic

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Rozhodně ano

23.11.2016
Zuzana Zuzana
polštář v podobě dřeva

Je to moc hezké a líbí se mi,že si návštěva myslí- že si vystavuji doma polena :-D

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Rozhodně ano

18.11.2016
Andy
Polštář

úžasně se na něm leží, vypadá doopravdy jako poleno. Měl velký úspěch.

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Rozhodně ano

20.10.2016
Radana
Polenový polštář

Polštář dorazil v pořádku, odpovídá očekávání dle fotografie a popisu, jen jsem čekala, že bude tvrdší, ale je měkoučký. Vtipný design a originalita.

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Rozhodně ano

20.03.2016
Libuše
poleno

objednala jsem si dva polštáře, jeden přišel v pořádku, druhý hrůza, tam kde chybělo kousek látky je bílý pruh, rozpáraný kousek je zašitý bílou nití, no za ty peníze děs a hrůza, divím se, že když víte jak kvalitní zboží je z Číny , že si to nezkontrolujete, předešlo by se zbytečným reklamacím a špatným recenzím na Váš obchod.

Poznámka redakce:

Dobrý den, velice nás mrzí, že Vám zboží přišlo takto poškozené. prosím zadejte si reklamaci ve svém účtu zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/ Vyberte si konkrétní objednávku, klikněte na ukázat a u produktu, který chcete reklamovat, klikněte na Reklamace. Dále vyberte počet kusů a postupujte podle pokynů. Pokud byste si s čímkoliv nevěděla rady, napište nám, uděláme Vám reklamaci manuálně. Přejeme Vám hezký den

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Určitě ne

01.07.2016
Jan
Skvělý polštářek

Polštářek ve tvaru polenu je mimořádně měkký a hebký. Krásně se na něm spí a lze ho použít i jako skvělou dekoraci.
Škoda jen, že se nesmí prát v pračce, jinak je skvělý.

Nelze prát v pračce

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Určitě

24.12.2015
Jana
Super design

Pohodlný, měkký materiál, výplň kuličky, opravdu jako dřevo, odpovídá obrázku, jako dárek super

pohodlný

údržba

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Určitě

11.04.2015
Martina
vše ok

Polštář přesně odpovídá popisu, vzhledově opravu podobný kusu dřeva, je pohodlný a lehký, takže i vhodný na cestování.
Navíc dodání bylo rychlé, takže absolutní spokojenost.

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Rozhodně ano

31.10.2015
Monika Sára
SUper obal a pohodlí

Polštář je prima, koupila jsem dva k vánocům a možná budu muset ještě další dva přikoupit.

30.10.2015
Zdeněk
dřevo v bytě aneb spíme na dřevě

Výrobek je vtipný a dost dobrý materiál,pohodlný a desing dobře zpracovaný

hezký a praktický

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Rozhodně ano

30.10.2015
Eliška
Perfektní

Naprosto úžasný polštář, skvěle provedeno. Manžel byl s dárkem maximálně spokojený.

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Rozhodně ano

19.10.2015
Petra
Spokojenost

Objednávala jsem dva stejné polštářky, ale přišly asi týden po sobě. Překvapil mně vzhled. Čekala jsem tvrdý materiál ale jsou příjemně měkké a výborně se na nich spí. Děti nám je berou

Měkkoučký

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Určitě

17.12.2015
Renata
Originální dárek

Velmi příjemný a pohodlný polštář. Vypadá moc pěkně, chválím design polštáře. :)

tmavší barva

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Rozhodně ano

18.09.2015
Lenka
Skvělý výrobek

Velmi pohodlný, praktický, příjemný. Za tuto cenu opravdu skvělý výrobek.

lehký, příjemný, pohodlný

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Rozhodně ano

09.12.2015
Kájina
polštář nebo poleno ?

Polštáře jsem si objednala 2 ks, přišly celkem brzy, zhruba 2 dny po sobě, ale byla jsem docela zklamaná jak vypadají ve skutečnosti oproti vyobrazení (ve skutečnosti jsou tak vybledlé, jako by už byly používané). Navíc jsem si je objednávala v akci s dárkem, který mě vůbec nepřišel :-( ( štěteček na čištění klávesnice)

??

není pěkný na pohled

Poznámka redakce:

Dobrý den, kontaktujte nás,prosím, skrze náš zákaznický servis na adrese www.postovnezdarma.cz/helpdesk , prověříme Vaší objednávku a případně Vám dárek zašleme opětovně. Pokud se Vám polena nelíbí, samozřejmě je můžete vrátit. Přeji pěkný den.

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Určitě ne

11.12.2015
Irena
Nekvalitní provedení!

Bohužel se jedná o nekvalitní provedení. Barva velmi vybledlá. Spíše nedoporučuji.

Poznámka redakce:

Vážená paní Jurová, velice nás mrzí, že se Vám polštář nelíbí. Samozřejmě ho můžete vrátit , postup naleznete zde: www.postovnezdarma.cz/reklamace Přeji pěkný den.

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Určitě ne

11.01.2015
Libuše
poleno

polštář vydržel 10 dní a už se párá ve švu kvalita hrozná, psala jsem recenzi na první polštář + foto, bohužel zatím nezveřejněno, jsem zvědavá jestli se zveřejní tato, opravdu předražené šmejdy z Číny již objednávat nebudu

špatná kvalita, neodpovídá ceně

Poznámka redakce:

Dobrý den, velice nás mrzí, že jste obdržela takto poničené zboží prosím zadejte si reklamaci ve svém účtu zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/ Vyberte si konkrétní objednávku, klikněte na ukázat a u produktu, který chcete reklamovat, klikněte na Reklamace. Dále vyberte počet kusů a postupujte podle pokynů. Pokud byste si s čímkoliv nevěděla rady, napište nám, uděláme Vám reklamaci manuálně. Přejeme Vám hezký den

Doporučil/a byste tento produkt svému příteli? Určitě ne

01.11.2016

položek: 17

na stránku

Související články

Diskuze k produktu

Diskuze k produktu

  • Od Vlastimil dne středa, 27. ledna 2016 8:23
    • Skutečnost neodpovídá obrázku v inzerci. Polštář (poleno) je nerovnoměrně nacpán, uzavření nacpávacího otvoru je provedeno nevzhledně a neodborně tak, jako by to provádělo malé dítě. Můj celkový dojem je velké rozčarování. Původně jsem ho chtěl použít jako dárek, ale pro jeho vzhled jsem tak neučinil.
    • Dobrý den,

      velice nás mrzí, že nejste spokojen. Kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum na adrese www.postovnezdarma.cz/helpdesk ,kde situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
      Postup k reklamaci naleznete zde www.postovnezdarma.cz/reklamace.
      Přeji pěkný den, za PoštovnéZDARMA.cz Šárka
  • Od hana dne pondělí, 25. ledna 2016 21:39
    • Polštáře jsou moc hezké, ale nemůžu z nich mít radost, protože to měl být vánoční dárek a takhle je to bez efektu... dodací lhůty 60 dní jsem nezažila u žádného e-shopu - už objednávat u této firmy nebudu.
    • Dobrý den,

      pokud nechcete čekat, doporučujeme Vám objednávat zboží ze sekce skladovky, kde je dodací lhůta do tří dnů

      www.postovnezdarma.cz/skladovky

      Přeji pěkný den, Šárka
  • Od Ivana dne středa, 20. ledna 2016 12:54
    • Dobry den,polštář je pěkný, ale taky se mi rozpáral. Jelikož si ho můj syn zamiloval tak jsem to zašila snad to vydrží.

    • Dobrý den,

      Kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum na adrese www.postovnezdarma.cz/helpdesk ,kde situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

      Přeji pěkný den, Šárka
  • Od Iva dne neděle, 17. ledna 2016 17:45
    • Nelíbí se mi barvy-ostře oranžová a téměř růžová, ale jinak je příjemný, všechno zboží od vás mi bylo v pořádku doručeno.
    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi že jste s produktem spokojena a věříme že budete spokojena i s další objednávkou.

      Přeji pěkný den, za PoštovnéZDARMA.cz Šárka
  • Od Jana dne středa, 13. ledna 2016 12:32
    • Dnes polštář dorazil. Měl to být dárek k Vánocům. Objednávala jsem 12.11.2015, zboží bylo vyskladněno až 22.11.2015 (i když bylo skladem u dodavatele) a dorazil dnes, tedy po 53 dnech. Pokud chce někdo tento polštář, bude si na něj muset počkat delší dobu.
      Zabalen byl pouze 1 vrstvou bublinkové folie, zmačkaný do kuličky o průměru 20cm a omotaný izolepou.
    • Dobrý den,

      během vánoční sezóny byla dodací lhůta prodloužena na 15-60 dní. Je to z toho důvodu, že v listopadu a prosinci je vyřizováno obrovské množství objednávek. V průběhu roku je tato lhůta kratší a nepřesahuje 40 dní.

      Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
      Jan Kocáb
  • Od Šárka dne pondělí, 4. ledna 2016 10:38
    • Objednala jsem si již na začátku listopadu dva polštářky. 21.12. mi přišel jeden a na druhý stále čekám. Už nikdy nebudu zde nic nakupovat, protože tak strašně dlouhé dodací lhůty jsem nikde ještě nezažila. Hlavně že jste psali že na téměř 100% garantujete dodání do Vánoc. Doporučovala bych Vám zvětšit si sklad a prodávat pouze naskladněné věci. Myslím, že tímto přicházíte o zákazníky. Navíc balíčky doručené z Číny nevypadají moc pěkně, pro české zákazníky by bylo určitě lepší dostat zásilku z česka.
    • Dobrý den,

      to že je zboží odesíláno z Číny, není tajemstvím a na stránkách to uvádíme. S tím souvisí delší dodací lhůty. Co se týče nedoručeného zboží, kontaktujte náš zákaznický servis, situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Jinak děkujeme za Vaše doporučení, nabídka zboží, které je skladem v ČR je neustále rozšiřována, takže stačí jen sledovat sekci Skladovky.

      Přeji hezký den.
      Jan Kocáb
  • Od Jana dne sobota, 2. ledna 2016 8:40
    • Nemám co hodnotit protože mi ještě ani jeden nepřišel, takže bohužel. Bůh ví jestli přijdou...
    • Ohledně dotazů, týkajících se dodací lhůty, nás prosím kontaktujte zde: http://postovnezdarma.cz/helpdesk Situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

      Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
      Jan Kocáb
  • Od Olga dne středa, 30. prosince 2015 20:47
    • Polštář se mi líbí je to moc hezký potisk.Jen mám výhrady k výplni je moc jemná a když se na polštář položím hlavu tak se celá posune do stran takže mám hlavu skoro uplně až na podložce a ne na poštáři.
  • Od karel dne středa, 23. prosince 2015 8:18
    • je velmi pohodlny dobre se nanem spi
    • Jsme velice rádi, že jste se zbožím spokojená a doufáme, že se nejedná o Vás poslední nákup v naší nákupní galerii.

      Přeji hezký den,

      Jan Kocáb
  • Od Jiřina dne úterý, 22. prosince 2015 8:40
    • Polštář je velmi pěkný a pohodlný. Jsem s ním velmi spokojena.
    • Jsme velice rádi, že jste se zbožím spokojená a doufáme, že se nejedná o Vás poslední nákup v naší nákupní galerii.

      Přeji hezký den,

      Jan Kocáb
  • Od Paulína R. dne pondělí, 21. prosince 2015 5:57
    • Vankúš som objadnala prvýkrát, na obrázku vyzeral matnejšie než v skutočnosti ale materiál je dobrý mäkučký na spinkanie jedna radosť.
      Bola som spokojná aj s pomerne rýchlim dodaní, je to darček na Vianoce tak som zvedavá či s ním prikúria do toho krbu alebo vyhodia do lesa ako kus dreva. :-P
      Zatiaľ som vélmi spokojná.
    • Jsme velice rádi, že jste se zbožím spokojená a doufáme, že se nejedná o Vás poslední nákup v naší nákupní galerii.

      Přeji hezký den,

      Jan Kocáb
  • Od Katka dne neděle, 20. prosince 2015 12:56
    • Dobrý den,

      chtěla bych se zeptat, pokud dnes objednám tento polštář, bude doručen nebo k vyzvednutí do 2.1?

      Předem děkuji za odpověď
    • Dobrý den,

      doba dodání je 15-40 dní od odeslání.

      Přeji pěkný den, Šárka
  • Od Danuše dne středa, 16. prosince 2015 20:39
    • můžete mi prosím zboží dodat do vánoc?
    • Tento produkt je skladem u dodavatele a dodací lhůta je 15-60 dní. Do Vánoc již tedy nedorazí.

      Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

      Jan Kocáb
  • Od Helena dne středa, 16. prosince 2015 10:09
    • Objednala jsem polštář, velice mne zklamal. Opravdu vybledlý a hlavně není naplněný kuličkami, ale obyčejnou vatou, takže jen na parádu a na chvilku, protože se mi nelíbí škoda peněz !!! Nedoporučuji.
    • Dobrý den,

      Kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum na adrese www.postovnezdarma.cz/helpdesk ,kde situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
      Postup k reklamaci naleznete zde www.postovnezdarma.cz/reklamace.
      Přeji pěkný den, za PoštovnéZDARMA.cz Šárka
  • Od Markéta dne středa, 16. prosince 2015 10:04
    • Zboží došlo včas a v pořádku,bohužel,barva neodpovídá prvnímu vyobrazení,je bledá.
  • Od Ivan dne neděle, 13. prosince 2015 10:57
    • Už jsem koupil druhý, protože první u nás viděla kamarádka a moc se jí líbil. Druhý tedy dostala ona. Za mne - mohu doporučit. Ivan Bárta
    • Jsme velice rádi, že jste se zbožím spokojen a doufáme, že se nejedná o Vás poslední nákup v naší nákupní galerii.

      Přeji hezký den,

      Jan Kocáb
  • Od Eva dne úterý, 1. prosince 2015 12:28
    • Objednala jsem 2 ks, polštáře přišly v pořádku a líbily se. Co se týká dárku, ten mi došel, ale jiný druh než jsem chtěla.Upozornila jsem na to, ale bylo mi sděleno, že produkt již nemají v nabídce, což nebyla pravda a nabídli mi zaslání jiného dárku, já jsem si však v nabídce nic nevybrala. Měla jsem zájem jen o ten dárek, který jsem si vybrala původně. Po dalším upozornění jsem již nedostala odpověď a můj dotaz byl označen jako vyřízený. Tato skutečnost mi pokazila celý dobrý dojem, který jsem prvotně měla z nákupu.
    • Dobrý den,

      děkujeme za kladné hodnocení Vámi objednaného zboží. Velice nás mrzí, že jsme Vám nemohli zaslat dárek, který již nebyl k dispozici. Na stránkách mohl být ještě evidován než došlo k načtení změny dostupnosti produktu. Pokud stále nebyla vyřešena Vámi zmíněná situace, obraťte se na náš zákaznický servis, situaci s Vámi vyřešíme.

      Přeji hezký den,
      Aneta Jonášová
  • Od Martin dne čtvrtek, 26. listopadu 2015 0:06
    • Hezký den,

      mohl bych se zeptat, v případě, že bych si objednal a zaplatil 2 polštáře zítra, bylo by možné doručení do 22.12.2015? Pocházím z Prahy a tak bych si případně mohl zboží vyzvednout i osobně, pokud by to šlo.

      Děkuji moc za informace,
      hezký den,

      Martin
    • Dobrý den,

      bohužel, dodací lhůta je nyní 15-60 dní. Dodání do Vánoc bohužel již nemůžeme garantovat.

      Doporučujeme Vám, se podívat do sekce skladovky, na adresu po ČR garantujeme doručení do Štědrého dne při příjetí platby do 17.12., na adresu na Slovensku pak do 16.12

      http://postovnezdarma.cz/skladovky
      Přeji Vám pěkný den, Šárka
  • Od Štěpánka dne čtvrtek, 26. listopadu 2015 7:58
    • Polštář se mi líbí. Těším se až ho syn dostane pod stromeček. Dárek jsem dostala dříve než kupovaný produkt...:-)))
    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi že jste s produktem spokojena a věříme že budete spokojena i s další objednávkou.

      Přeji pěkný den, za PoštovnéZDARMA.cz Šárka
  • Od Jana Š. dne středa, 25. listopadu 2015 17:53
    • Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda můžete garantovat doručení do Vánoc. Děkuji za odpověď.
    • Dobrý den,

      Dodání do Vánoc bohužel již nemůžeme garantovat.

      Doporučujeme Vám, se podívat do sekce skladovky, na adresu po ČR garantujeme doručení do Štědrého dne při příjetí platby do 17.12., na adresu na Slovensku pak do 16.12

      http://postovnezdarma.cz/skladovky
      Přeji Vám pěkný den, Šárka
  • Od Monika Monika dne středa, 11. listopadu 2015 13:30
    • Dobře se na něm spí..jsem z něj nadšená..s chlapem se o něj pereme..))))
    • Dobrý den,

      velice nás těší, že se Vám polštář v podobě polena líbí. Doporučujeme Vám objednat si ještě jeden, abyste se doma neprali :)

      Přeji pěkný den.
  • Od Kristýna dne čtvrtek, 5. listopadu 2015 18:17
    • Dobrý den, chci se zeptat zda polštář stihne dorazit do Vánoc ? děkuji
    • Dobrý den,

      od 1.11.2015 negarantujeme dodání do Vánoc. Z našich zkušeností však 95% objednávek odeslaných v listopadu, dorazí zákazníkům včas pod stromeček.

      Přeji pěkný den.
  • Od Eva dne čtvrtek, 5. listopadu 2015 9:40
    • dobrý den, mám zaplaceno, chtěla bych vědět jestli budu upozorněna, že zboží odesíláte.

      Děkuji
    • Dobrý den,

      ano, při odeslání objednávky Vám bude zaslán email. Pro více informací týkajících se objednávek nás kontaktujte na adrese www.postovnezdarma.cz/helpdesk .

      Přeji pěkný den, Hlináková Šárka
  • Od Lucie dne úterý, 3. listopadu 2015 13:03
    • vše bez problémů, polštář je moc hezký
    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi že jste s produktem spokojena a věříme že budete
      naším stálým zákazníkem.

      Přeji pěkný den. Hlináková Šárka
  • Od Irena dne neděle, 1. listopadu 2015 16:46
    • Nekvalitní provedení! Barva není tak intenzivní jako na obrázku. Materiál nekvalitní, zapáchá. Spíše nedoporučuji.

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí, že nejste spokojena. Kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum na adrese www.postovnezdarma.cz/helpdesk ,kde situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
      Postup k reklamaci naleznete zde www.postovnezdarma.cz/reklamace.
      Přeji pěkný den, za PoštovnéZDARMA.cz Šárka
  • Od Jarmila Doubravová dne neděle, 1. listopadu 2015 16:40
    • Polštář "poleno" jsem objednala jako dárek, ale tak se mi líbí, že nevím, jestli si ho nenechám:-) Se službou jsem spokojena, těším se na další věci, které již mám objednané. Děkuji.
    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi že jste s produktem spokojena a věříme že budete spokojena i s další objednávkou.

      Přeji pěkný den, za PoštovnéZDARMA.cz Šárka
  • Od Andrea dne neděle, 1. listopadu 2015 16:06
    • Dobry den
      Polstarky jsem objedla hned tri ....nebot moji dva synkove a pritel meli narozeninky.....a muzu rict s velikym potesenim ,ze mel ve vsech smerech veliky uspech.....jen mi mel prijit darek od Vas jako za nakup nad 500kc ,ktery jsem si vybrala....jen do ted nedosel.....
      s pozdravem Ajka
    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi že jste s produktem spokojena. Pokud Vám stále nebyl doručen dárek k objednávce, obraťte se na náš zákaznický servis, vyřídíme s Vámi reklamaci k Vaší spokojenosti.

      Přeji hezký den,
      Aneta Jonášová
  • Od Kateřina dne neděle, 1. listopadu 2015 9:07
    • Polštář vypadá dobře a pohodlnější, zatím není vyzkoušen, bude to vánoční dárek.
    • Dobrý den,

      jsme rádi, že jste spokojená . Doufáme, že budete spokojena i s příštím nákupem. V případě jakýchkoliv problémů neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis, rádi pomůžeme.

      Přeji hezký den.
      Aneta Jonášová
  • Od Alice dne pátek, 30. října 2015 19:07
    • Polštář vypadá výborně, super nápad.
    • Dobrý den,

      jsme moc rádi, že se Vám polštář líbí.

      Přeji hezký den
      Bára Libotovská
  • Od Zdeněk dne pátek, 30. října 2015 8:02
    • hezký a praktický výrobek,dobře se na něm klimbá:-)
    • Dobrý den,
      děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi že jste s produktem spokojen a věříme že budete naším stálým zákazníkem.

      Přeji pěkný den, za PoštovnéZDARMA.cz Šárka
  • Od Libuše Claudia Libuše Claudia dne sobota, 24. října 2015 20:58
    • velice krásný skoro jak opravdové poleno....................

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi že jste s produktem spokojena a věříme že budete spokojena i s další objednávkou.

      Přeji pěkný den, za PoštovnéZDARMA.cz Šárka
  • Od Eva dne neděle, 18. října 2015 18:20
    • Dobrý den,
      objednala jsem 2 polštáře jako dárek na chatu a jsou skvělé. Došly za 20 dnů od objednání.
      Děkuji.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi že jste s produktem spokojena a věříme že budete spokojena i s další objednávkou.

      Přeji pěkný den, za PoštovnéZDARMA.cz Šárka
  • Od Jana dne úterý, 13. října 2015 18:25
    • Dobrý den,

      polštář dorazil a je skvělej. Mám ho pro bráchu k Vánocům a snad si ho budu muset pořídit také :-). Děkuji!
    • Dobrý den,

      těší nás, že se Vám poleno líbí :)

      Přeji pěkný den.
  • Od Markéta dne úterý, 13. října 2015 8:12
    • Dobrý den, polštář jsem vybrala i proto, že bylo napsáno skladem a na objednávce je dodání 15-40 dní?! Můžete mi garantovat dodání do 31.10.2015. Je to dárek k 70. narozeninám.
      Děkuji za informaci. Fantová
    • Dobrý den,

      do 3 dnů dodáváme pouze zboží, které je viditelně označeno zelenou pečetí s nápisem Dodání do 3 dnů a je uvedeno zde: http://postovnezdarma.cz/skladovky Ostatní zboží je skladem u zahraničního dodavatele. Po přijetí objednávky jsme Vám zaslali e - mail, který tuto informaci obsahoval a avizujeme ji i na našich stránkách v informačním panelu "co je dobré vědět" a obchodních podmínkách, se kterými zákazník uzavřením objednávky souhlasí.

      Přejeme Vám hezký den. Hlináková Šárka
  • Od Josef dne neděle, 11. října 2015 8:35
    • V popisu máte uvedeno "Polštář doporučujeme mýt v ruce, aby nedošlo k jeho poškození." Jak tomu mám rozumět?
    • Dobrý den,

      vzhledem k materiálu není vhodné prát polštář v pračce.

      Přeji pěkný den, Hlináková Šárka
  • Od Bohuslav dne úterý, 29. září 2015 14:52
    • Dobrý den, volal jsem deset minut před koncem uvedené doby, bohužel neúspěšně.
      Zajímá mne, zda mám zaplatit produkt předem nebo po doručení. Mohl jsem info přehlédnout. B. Sýba.
    • Dobrý den,

      velice nás mrzí,že jste se nedovolal. Náš servis je teď plně vytížen a operátoři hovořili se zákazníky, kteří se dovolali před Vámi.
      Platbu je nutné provést předem.

      Přeji pěkný den, Šárka
  • Od Lucie K. dne pondělí, 14. září 2015 21:52
    • Dobrý den, u zboží je uvedeno, že je skladem. Bude tedy doručeno do 3 pracovních dnů? Děkuji za odpověď.
    • Dobrý den,

      zboží je sladem u našeho zahraničního dodavatele, dodací lhůta je tedy 15-40 dní od data odeslání.

      Přeji pěkný den, Hlináková Šárka
  • Od zdenka dne pondělí, 14. září 2015 12:51
    • Dnes mi polštářek přišel a jsem z něj unešena.Je moc hezký - jako na obrázku.Myslím si , že je to originální dárek,který potěší ?.)
    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi že jste s produktem spokojena a věříme že budete spokojena i s další objednávkou.

      Přeji pěkný den. Hlináková Šárka
  • Od Jaroslav dne čtvrtek, 10. září 2015 7:48
    • Výborný nápad, polštář jako poleno, už vím, komu ho daruji..
    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi že jste s produktem spokojen a věříme že budete spokojen i s další objednávkou.

      Přeji pěkný den. Hlináková Šárka

  • Od Alena dne středa, 2. září 2015 10:26
  • Od Kateřina Ondrejková dne čtvrtek, 27. srpna 2015 16:46
    • Dobrý den, bylo by možné doručit tento polštář do 11.9. , díky K. Ondrejková
    • Dobrý den,

      Dodání trvá obvykle 15-40 dnů od data odeslání. Zboží je expedováno obvykle do 5 dnů od obdržení platby.

      V případě, že máte jakékoli další otázky či problémy s Vaší objednávkou, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.
      Přeji pěkný den, Hlináková Šárka

Zašlete nám svůj dotaz či komentář k produktu:




Podobné produkty

Možná Vás zaujme i následující