Jak používat interaktivní produktové reklamní plochy

článek vytvořen 29.8.2013

 

Interaktivní reklamní plochy jsou v dnešní době považovány za jeden z nejvíce konvertibilních Affiliate prvků. Samozřejmě nemohou svým výkonem překonat textový odkaz v dobře zacíleném tematickém článku, nicméně konverzním poměrem překonávají klasické bannery.

V posledních dnech jsme se zaměřili na naše produktové reklamní plochy a značně je vylepšili. Níže naleznete seznam vylepšení.

  • Větší obrázky produktů - nastavili jsme největší možnou velikost produktových obrázků, neboť z našich měření jasně vyplývá, že větší obrázky jsou konvertibilnější
  • Řazení produktů - produkty se řadí podle nejprodávanějších a řazení se samo pravidelně aktualizuje, nadále již nemůže dojít k zobrazení vyprodaných nebo nedostupných položek
  • Rozložení reklamní plochy - kvůli zvětšení produktových obrázků jsme museli změnit rozložení položek do klasické gridové podoby, aby bylo možné widget nastavit do běžných bannerových sířek (160, 250, 336, 300, 468, 728px)
  • Logo nákupní galerie - vzhledem k tomu, že se začínáme dostávat do povědomí uživatelů internetu, přidali jsme do spodní části reklamní plochy naše logo, je totiž známo, že bannery a jiné reklamní prvky se známou značkou lépe konvertují

Prosíme o strpení...