Uplynulý rok 2020 dal zabrat celé planetě. Není tedy třeba znovu a znovu připomínat všechna negativa tohoto období. Naopak – je nezbytné hledět dopředu, a tak je důležité navázat na to, co v roce 2020 PoštovnéZdarma vylepšilo. Zcela zásadní prioritou se pro nás stala kvalita nabízených služeb, která jde ruku v ruce se spokojeností našich uživatelů. V tomto ohledu se naše firma obrátila s prosbou na nezávislou organizaci Dtest, jež má s informacemi od spotřebitelů obrovské zkušenosti, a díky které PoštovnéZdarma získala neocenitelná doporučení. Ta se týkala především očekávání spotřebitelů, na která jsme se, jak již bylo zmíněno, primárně zaměřili, aby bylo všem maximálně vyhověno. Intenzivně a zcela zásadně jsme zapracovali na zkvalitnění našich služeb přesně v tom duchu, aby snesly ta nejpřísnější kritéria, která spotřebitelé očekávají.

Důraz byl kladen na přímou komunikaci s nakupujícími, kterým aktuálně standardně odpovídáme na jejich dotazy nejpozději do 24 hodin. K nabízeným produktům jsme přidali co největší počet relevantních informací, aby nakupující měli jistotu o kvalitě zboží – ke všem produktům přibyly jak informace o prodávajících, tak době, za jak dlouho se objednávka vyřídí a doručí. Neméně důležitou součástí informací u produktů je seznámení nakupujících s obchodními podmínkami prodávajících, které jsou k nalezení u popisu každého produktu, dále rovněž v košíku a také jako .pdf v mailu, který rekapituluje potvrzení objednávky. Na oficiální webové stránky PoštovnéZdarma jsme pro větší přehled umístili článek o virtuální galerii s popisem jejího obchodního modelu (k nahlédnutí zde https://postovnezdarma.cz/jsme-virtualni-galerie/), nový systém úschov dále zajistil zvýšení bezpečnosti plateb (k nahlédnutí zde https://postovnezdarma.cz/podminky-uschovy/), v neposlední řadě v přehledném diagramu představujeme možnosti zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy nakupujících mimo obchodní podmínky (k nahlédnutí zde https://postovnezdarma.cz/vraceni-zbozi/).

Tímto výčtem pozitiv ale naše snaha v žádném případě nekončí. Je tomu přesně naopak. V roce 2021 budeme i nadále pracovat na zlepšování služeb PoštovnéZdarma, abychom všem nakupujícím zajistili maximální kvalitu a jistotu při vyřízení jejich objednávek prodávajícími zapojenými v našem marketplace systému. Všem děkujeme za přízeň a těšíme se v lepších příštích týdnech a měsících!